Baba III příjezdová komunikace

Typ příspěvku: 
Stížnost
Stížnost na : 
Ostatní
Stížnost s korupčním motivem: 
Stížnost s korupčním motivem - NE
Stav požadavku / stížnosti: 
Vyřešeno
Priorita požadavku: 
Vysoká
Přiřazeno: 
Vít Olmr

Dobrý den, dne 2.1.2020 mnou podaná stížnost (Baba III příjezdová komunikace) je údajně "vyřešena". Prosím o informaci, jak a kým byla vyřešena a kde najdu výsledek tohoto vyřešení, který by se dal použít k případnému dalšímu postupu při zjednávání nápravy. Děkuji Ing. František Vážný, BABA III tel. 608 030 355

Výsledek šetření: 

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že jste v reakci na tuto stížnost ze dne 2. 1. 2020 založil 9. 1. 2020 pokračování (viz http://psary.cz/stiznosti-a-petice/baba-iii-prijezdova-komunikace-0), která se řeší, první jsem uzavřel s odvoláním na komentáře (v nové na ni sám odkazujete, takže dějová linka zůstává zachována), ať se totéž neřeší na více místech. Rozmělňování stížností nevede k jejich řešení.

S pozdravem
Vít Olmr

Komentáře

Dobrý den, vzhledem k tomu,

Dobrý den,

vzhledem k tomu, že jste v reakci na tuto stížnost ze dne 2. 1. 2020 založil 9. 1. 2020 pokračování (viz http://psary.cz/stiznosti-a-petice/baba-iii-prijezdova-komunikace-0), která se řeší, první jsem uzavřel s odvoláním na komentáře (v nové na ni sám odkazujete, takže dějová linka zůstává zachována), ať se totéž neřeší na více místech. Rozmělňování stížností nevede k jejich řešení.

S pozdravem
Vít Olmr

Baba III příjezdová komunikace

Dobrý den,
nechtěl jsem "rozmělňovat", ale tak jak jsem již uvedl, důvodem založení nové stížnosti byla odpověď na požadavek (doplnění informace) a hlavně technická nemožnost přímé odpovědi (to už bylo vyřešeno nějakým ověřením a můžu přímo vkládat komentáře).
Pokud by přišlo i toto dnešní vaše vysvětlení současně s "vyřešením" nezakládal bych ani dotaz v nové "stížnosti", ale tento systém mi nic jiného nenabízí (dotaz jsem přitom přiložil jako komentář i do té "vyřešené").

Jinak rozumím, děkuji a budu trpělivě čekat.

Je mi to jasné a ani jsem to

Je mi to jasné a ani jsem to nemyslel nijak špatně. Prostě jen jak je toho o jednom tématu víc (a tím nemyslím jen Vaše příspěvky), je třeba to trochu pročistit, aby na naší straně nedocházelo k záměnnám. Pak při uklidu možná nebylo nějaké vysvětlení jasné, omlouvám se.

Dobrý den, je možné, pro

Dobrý den,
je možné, pro zachování kontinuity a zjednodušení, sloučit dotčené stížnosti "Baba III příjezdová dokumentace" do jedné označené "v řešení" (třeba zkopírováním veškeré komunikace s následným vymazáním ostatních, a pod)?
Děkuji

Nikoliv, jedná se o

Nikoliv, jedná se o stížnosti, takže mazat či slučovat nelze (technicky samozřejmě ano, ale formálně nikoliv). Můžeme zkopírovat předchozí konverzaci, ale opět jen do komentáře.
Tuto stížnost si dovolím již označit rovněž za vyřízenou. Komunikovat zde můžeme i nadále (případně mne zastihnete na adrese olmratpsary [dot] cz či na telefonu 777232759), ale formálně již k tomu není co dodat (jak jsem psal problém komunikace se řeší či bude řešit ve stížnosti z 9. 2. 2020).