Poslední komentáře

  • oprava komunikace Baba   před 1 den 23 hodiny

    Dobrý den pane Janoto,
    vím, že každého trápí nejvíc problém, který se ho bezprostředně dotýká. Pokud by v lokalitě Baba skutečně bydlela čtvrtina obyvatel Psár, neměli bychom s určováním priorit týkajících se oprav komunikací v Psárech a Dolních Jirčanech žádný problém a opravu této komunikace bychom na rok 2021 naplánovali. Má to jeden háček. Jen v Psárech je trvale hlášených 1387 obyvatel, z toho v lokalitě Baba pouze 82. V přepočtu to znamená, že pouhých 5,91 % obyvatel Psár je trvale hlášených na Babě. Snažila jsem se Vám již dříve vysvětlit, že obec plánuje rekonstrukce a opravy komunikací podle jejich dopravního významu. Neznamená to samozřejmě, že komunikaci na Babu nechce obec opravit, jen to znamená, že pokud ji používá 5,91% trvale hlášených obyvatel Psár (pokud započítám i obyvatele Dolních Jirčan, procento se významně sníží) není natolik významná, aby mohla mít přednost před komunikacemi výrazně dopravně významnějšími.
    S pozdravem
    R. Jašková

  • ulice Na Lukách   před 3 dny 4 hodiny

    Dobrý den,
    Obci Psáry je situace týkající se změny vlastníka známa a v současné době jsou projednávány smlouvy o vzájemné spolupráci s novým vlastníkem.
    S pozdravem
    R. Jašková

  • opravy VO   před 4 dny 1 hodina

    Závada byla nahlášena technikovi.
    S pozdravem
    R. Jašková

  • opravy VO   před 1 týden 5 dnů

    Dobrý den,
    závada byla nahlášena technikovi. S pozdravem.
    R. Jašková

  • voda   před 1 týden 5 dnů

    Dobrý den,
    Nekvalitní voda není jen problém pana Peka, ale pan Pek je asi jediný, kdo se ozval, ostatní rezignují, nebo si nechtějí pálit prsty. A za nižší kvalitu by se měla platit nižší cena.
    Jinak, ta registrace k možnosti psát komentáře, nevím, jak nyní, mám ji již déle, ale byla časově delší, a i s angličtinou. Nyní se opravdu zlepšila rychlost a komfortnost psaní příspěvků. Tak snad to vydrží.
    I s Vašimi řádky se dá celkem souhlasit, ale pokud s někým potřebuji a chci uzavřít dodavatelskou smlouvu, tak se s ním musím spojit přímo. A dodávka vody je dost specifický obchod, který si zaslouží osobní, nebo nějaké přímé jednání. Třeba i formou dopisu. Adresy odběratelů dodavatel měl, dopisem se také nakonec ozval, ale až po cca čtyřech měsících. Změna dodavatele proběhla z vůle dodavatele, tudíž by měl dodat i nové smlouvy k projednání a k podpisu. (I když odběratel musí nakonec přistoupit na podmínky dodavatele, jiná možnost není). A ono je to i o přístupu. Je to tedy již pár let zpět, společnost O2 měla několikahodinové výpadky a poruchy internetu a televizního signálu, a přišel omluvný dopis s fakturou, kde ten měsíc nebyly služby účtovány. Ano, je to trochu jiná situace i přístup.
    Souhlasím s Vámi, že úřední deska má svá specifika, někdy i dost nepříjemná, a že ji obecní úřad „kopíruje“ i na webu (či jak se tomu správě říká, nejsem IT), je uživatelsky příjemné, ba prospěšné. Ale nelze na to spoléhat. Jako IT odborník máte jistě přehled, kolik % populace využívá internet. Dle nedávných přesně sečtených nepřesných čísel statistický úřad oznámil, že internet má, nikoli používá, méně než 80% seniorů. A i senioři jsou zatím počítáni mezi lidi.
    Pěkný den. M. Pek