SPRÁVA, ÚDRŽBA A DODÁVKA KLIENTSKÝCH POČÍTAČŮ, SERVERŮ A DATOVÝCH ROZVODŮ, KONFIGURACE A ZABEZPEČENÍ AKTIVNÍCH PRVKŮ VNITŘNÍ SÍTĚ

Typ zakázky: 
Výběrové řízení malého rozsahu (§12, odstravec 3)
Předmět zakázky: 
Dodávka zboží, materiálu
Způsob zadání: 
podle interního pokynu u zakázek malého rozsahu
Ukončení příjmu nabídek: 
Pondělí, 27. Únor 2012 - 9:00
Datum otevření obálek: 
Pondělí, 27. Únor 2012 - 9:30
Datum vyhodnocení: 
27.02.2012

VÝZVA ZÁJEMCŮM K PODÁNÍ NABÍDKY V POPTÁVKOVÉM ŘÍZENÍ NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU :„Správa, údržba a dodávka klientských počítačů, serverů a datových rozvodů, konfigurace a zabezpečení aktivních prvků vnitřní sítě“

Preambule

Tato Výzva a textová část zadávací dokumentace je vypracována jako podklad pro podání nabídek vyzvaných zájemců v rámci zadání zakázky malého rozsahu na služby (dále jen veřejná zakázka), jejíž předpokládaná cena nepřesáhne 2.000.000,- Kč bez DPH.
Při zadání veřejné zakázky malého rozsahu není zadavatel povinen použít způsoby zadávacího řízení stanovené ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen ZVZ). Pokud se dále v textu vyskytne odkaz na zákon nebo jsou použity zákonné pojmy, jde jen o podpůrný krok a zadavatel se bude citovanými ustanoveními zákona nebo pojmy řídit pouze přiměřeně.

Identifikační údaje zadavatele

název zadavatele:

Obec Psáry

sídlo:

Pražská 137, 252 44 Psáry

právní forma:

územní samosprávný celek

zastoupený:

Milanem Váchou, starostou obce

IČ:

00241580

DIČ:

-------

kontaktní osoba zadavatele:

Nikola Alferyová, asistentka starosty

tel.:

241 940 454

Fax:

241 940 514

email:

asistentkaatpsary [dot] cz

Informace o předmětu veřejné zakázky malého rozsahu

3.1.     Specifikace a rozsah požadovaného plnění
a.   Správa počítačové sítě formou outsourcingu (servery, klientské počítače), správa a údržba datových rozvodů, konfigurace zabezpečení aktivních prvků vnitřní sítě;
b.   Správa sítě formou outsourcingu (servery, vzdálená konfigurace instalovaných aktivních prvků sítě);
c.   Správa počítačové sítě pracovníkem firmy v prostorách zadavatele dle harmonogramu schváleného zadavatelem;
d.   Činnost v oblasti prevence (proaktivní technické podpory provozu a rozvoje sítě) a v oblasti řešení problémových stavů sítě (vlastní provozní technické podpory);
e.   Poskytování podpory uživatelům;
f.    Spolupráce při vyhledávání problémů a úzkých míst na vnitřní datové síti zadavatele, konzultace plánovaných změn fyzické topologie či logické architektury sítě;
g.   Dodávka počítačů, serverů a síťových prvků, a s tím spojeného software;
h.   Poskytování konzultací podle požadavků zadavatele (plánování dalšího rozvoje sítě, problematika zajištění vysoké dostupnosti, bezpečnosti apod.);
i.    Provádění drobných oprav vnitřní datové sítě, rekonfigurace aktivních prvků podle požadavků zadavatele;
j.    Provádění částečného bezpečnostního síťového auditu (podle požadavků zadavatele).

 

3.2.     Harmonogram plnění
Zahájení plnění zakázky:              2.4.2012
Ukončení plnění zakázky:            31.3.2015
Doba plnění:                                               36 měsíců
Uvedené termíny mohou být posunuty s ohledem na termín podpisu Smlouvy.
Část plnění veřejné zakázky spočívající v dodávce je jednorázová.
Do 27.2.2012 bude provedeno vyhodnocení platnosti nabídek po formální stránce a účastnící vyřazených nabídek budou vyrozuměni elektronickou poštou. Současně bude toto vyhodnocení zveřejněno na internetových stránkách obce Psáry
Hodnotící komise vyhodnotí technické řešení nabídek do 27.2.2012 a výsledky předloží obecní radě na jejím zasedání toho dne a výsledky nejpozději druhý den zveřejní na internetových stránkách obce.
Výběrové řízení bude ukončeno výběrem vítěze, resp. schválením servisní smlouvy radou obce.
Smlouva na správu sítě bude uzavřena do 30 dnů ode dne výběru vítězného uchazeče. 
3.3.     Místo plnění této veřejné zakázky:
Obecní úřad Psáry
3.4.     Předpokládaná hodnota veřejné zakázky:
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky:        Celkem 350.000,- Kč bez DPH, z toho 180.000,- Kč bez DPH jsou služby, 170.000,- Kč bez DPH dodávka HW a SW.  

Podmínky poskytnutí zadávací dokumentace

Zadávací dokumentaci tvoří tato Výzva a její přílohy dle textu.
Výběrové řízení bude vyhlášeno zveřejněním této výzvy na úřední desce Obecního úřadu Psáry a na webové stránce Obecního úřadu Psáry http://psary.cz/ po dobu 14 kalendářních dnů a ve stejný den zveřejnění rozesláno vybraným dodavatelům.
4.1.    Úplatné poskytnutí projektové dokumentace
Výzva včetně všech příloh bude dodavatelům poskytnuta bezúplatně.
Zadávací dokumentace výběrového řízení bude k dispozici na vyžádání na e-mailové adrese obecního úřadu: infoatpsary [dot] cz

Lhůta a místo pro podání nabídek

 

5.1.     Lhůta pro podání nabídek
Konec lhůty pro podání nabídek:  27.2. 2012 do     9.00 hodin
Nabídky budou podány v souladu s ustanovením § 69 ZVZ. Nabídky mohou být doručeny osobně, poštou nebo zásilkovou službou, nejpozději však ke konci termínu pro podání nabídek.
Nabídky, které obdrží zadavatel po tomto termínu, nebudou otevřeny a budou neprodleně vráceny zájemci.   
Nabídky budou podány:             Obec Psáry, Pražská 137, 252 44 Psáry
Kontaktní osoba pro příjem nabídek: Nikola Alferyová, asistentka starosty

 

5.2. Formální požadavky na zpracování nabídky
Nabídka musí být předložena v listinné podobě v českém jazyce.

Nabídku a doklady k prokázání splnění kvalifikace je uchazeč povinen podat písemně v jednom originále v souladu se zadávacími podmínkami.

V zájmu právní jistoty doporučujeme uchazečům, aby všechny listy nabídky byly číslovány nepřerušovanou vzestupnou řadou čísel a celá nabídka byla zabezpečena adekvátním způsobem proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy.

Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče, součástí nabídky je případně plná moc zmocněné osoby k jednání za uchazeče.

Nabídka bude podána v uzavřené obálce, označené textem – „Nabídka – Správa počítačové sítě a servis PC“, obchodní firmou uchazeče, jeho kontaktní adresou a upozorněním „NEOTVÍRAT“.
Obálka bude na uzavření opatřena razítkem uchazeče, případně jeho podpisem.

Uchazeč je povinen předložit ve své nabídce čestné prohlášení, že není v příbuzenském ani jiném obdobném vztahu s žádným členem rady obce Psáry ani s žádným členem hodnotící skupiny při OÚ Psáry, Ing. Petrem Jaškem, Vítem Olmrem a Nikolou Alferyovou či náhradnicí Ivou Janečkovou.

Posledním listem nabídky bude prohlášení uchazeče o celkovém počtu listů obsažených v nabídce.

5.3. Požadavky na obsah nabídky
Nabídka musí obsahovat:

1.         Krycí list (vzor krycího listu je nedílnou součástí této výzvy – příloha č. 2)
2.         Obsah nabídky
3          Podrobný popis technického řešení požadavků na správu a monitoring sítě, zejména pak na HW a SW použité pro narovnání stávajícího stavu dle požadavků na cílový stav (příloha č. 3 a 4 této výzvy).
4.         Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů uchazeče (dle přílohy č. 1 této výzvy)
5.         Doklad o oprávnění poskytnout licenci k užívání software dodávaného v rámci plnění veřejné zakázky
6.         Kontaktní osoba ve věci zakázky vč. telefonu a emailu
7.         Čestné prohlášení dle čl. 5.2 této výzvy
8.         Ostatní doklady či informace dle požadavků zadavatele
9.         Prohlášení uchazeče o celkovém počtu listů nabídky

Požadavky na prokázání splnění kvalifikace podle § 62  ZVZ

Zadavatel požaduje prokázání splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů dodavatele v následujícím  rozsahu:
Zadavatel požaduje prokázání splnění základních a profesních kvalifikačních předpokladů. Podrobná specifikace požadavků je obsažena v kvalifikační dokumentaci, která je přílohou této výzvy.
Vymezení požadavků zadavatele na prokázání ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů:
Zadavatel požaduje prokázání splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů. Podrobná specifikace požadavků je obsažena v kvalifikační dokumentaci, která je přílohou této výzvy
Vymezení požadavků zadavatele na prokázání technických kvalifikačních předpokladů.
Zadavatel požaduje prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů. Podrobná specifikace požadavků je obsažena v kvalifikační dokumentaci, která je přílohou této výzvy.

Údaje o hodnotících kritériích

Základním kritériem hodnocení je:      Ekonomická výhodnost nabídky
Hodnocení bude provedeno následujícím způsobem:
Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100 bodů. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, např. zkušenosti z obdobných staveb, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, například cena nabídky, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce.
Jednotlivým dílčím kritériím jsou zadavatelem stanoveny váhy v procentech podle jejich důležitosti pro konkrétní zadávací řízení tak, že jejich součet je celkem 100.

Dílčí kritéria pro zadání veřejné zakázky:
A. Měsíční paušál za správu a údržbu sítě správu a údržbu serverů a klientských stanic  váha: 35%
B. Cena za dodávku nového HW a SW včetně instalace, konfigurace a převodu stávajících dat  váha: 35%
C. Nabídková cena hodinové sazby za mimořádné služby, které nejsou uvedeny v čl. 3 této výzvy  (Bude hodnocena hodinová sazba v Kč bez DPH) váha: 15 %
D. Měsíční paušál za správu dalšího PC + licencí (za každý 1 počítač)     váha:10 %
E. Reakce v případě výskytu problému váha: 5 %
a.         Doba do příjezdu technika v případě nefunkčnosti kritických aplikací a služeb nad rámec požadavků (v pracovních dnech)                                                                                                                                                                     váha: 40 %
b.         Doba do zahájení prací vzdálenou správou, pokud to povaha a typ závady dovolí nad rámec požadavků váha: 40 %
c.         Doba do příjezdu technika v případě méně závažných problémů, které nemají vliv na běžný chod organizace nad rámec požadavků váha: 20 %

Pro účely hodnocení dle čl. 7 odst. E. písm. a. – c. je pracovní den definován jako pondělí až pátek, v době od 8,00 do 17,00 hodin.  Uchazeči vyjádří dobu příjezdu dle písm. a., dobu do zahájení prací dle písm. b. a dobu příjezdu dle písm. c. v celých pracovních dnech.

Zájemce není oprávněn podmínit jím navrhované podmínky, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot podmínek, které jsou předmětem hodnocení, je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení zájemce z poptávkového řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty podmínky, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě než zadavatel požaduje.

Nabídková cena

Nabídkovou cenou se pro účely zadávacího řízení rozumí celková cena dle čl . 7 písm. A. a B. této výzvy. Dle specifikace uvedené v čl. 3.1 výzvy a přílohy č. 3 a 4 výzvy bez daně z přidané hodnoty.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k řádnému plnění celého předmětu plnění veřejné zakázky, včetně všech nákladů souvisejících (předpokládaná rizika spojená s plněním, obecný vývoj cen apod.).
Nabídková cena bude uvedena jako cena za 36 měsíců dle čl. 7 písm. A a cena za dodávku HW a SW včetně instalace, konfigurace a převodu stávajících dat dle čl. 7 písm. B výzvy.
Nabídková cena bude uvedena jako konečná po celou dobu plnění veřejné zakázky.

8.1. Podmínky pro zpracování nabídkové ceny
Nabídková cena za provedení služby dle čl. 3.1 této Výzvy bude uvedena jako celková nabídková ceny bez DPH, samostatně příslušná sazba DPH a Celková nabídková cena včetně DPH. V nabídkové ceně za hodinu služeb budou zohledněny veškeré náklady související s poskytováním služeb.
Ceny uvedené v nabídce budou považovány za celkové a nepřekročitelné. V případě uzavření smlouvy na plnění předmětu zakázky budou ceny stanoveny jako nejvýše přípustné.
Nabídková cena bude uvedena v české měně
Hodnocena bude celková nabídková cena bez DPH.

Obchodní podmínky

9.1. Návrh smlouvy
Uchazeči předloží ve své nabídce návrh smlouvy o zajišťování servisní činnosti, který bude beze zbytku respektovat všechny podmínky, které stanovil zadavatel v této výzvě.
Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče podepsán osobou oprávněnou jednat za uchazeče nebo osobou příslušně zmocněnou; originál nebo úředně ověřená kopie zmocnění musí být v takovém případě součástí nabídky uchazeče. Předložení nepodepsaného textu smlouvy není předložením návrhu této smlouvy. Nabídka uchazeče se tak stává neúplnou a zadavatel vyloučí takového uchazeče z další účasti na veřejné zakázce.
Předpokládaná doba trvání smlouvy: 36 měsíců.
Objednatel se zavazuje poskytovat zhotoviteli veškerou potřebnou součinnost.
Pokud tato výzva výslovně neumožňuje uchazečům předložit návrh výhodnějších obchodních podmínek, jsou uchazeči povinni stanovené obchodní podmínky respektovat.
Zadavatel se v obchodních podmínkách označuje jako Objednatel, uchazeč se označuje jako Zhotovitel.
9.2. Sankční podmínky
V případě, že poskytovatel neposkytne služby v termínech a časech uvedených v článku V. odst. I. této smlouvy, je povinen zaplatit objednateli smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč za každé jednotlivé neposkytnutí služby v termínu a čase.
V případě, že poskytovatel poruší povinnost mlčenlivosti, je povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 50.000,- Kč, a to za každý jednotlivý případ porušení povinnosti mlčenlivosti.
9.3. Platební podmínky
Poskytovatel vystaví objednateli fakturu vždy do 15. dne kalendářního měsíce za předcházející měsíc. Splatnost faktury činí 30 dní od jejího doručení objednateli.
Služby nad rámec běžných služeb zahrnutých v měsíčním paušálu:
Práce nad rozsah zahrnutý v pravidelných měsíčních službách budou účtovány sjednanou hodinovou sazbou.
Objednatel neposkytuje zálohy. Úhrada bude probíhat v české měně.
9.4. Podmínky překročení nabídkové ceny
Překročení nabídkové ceny je možné za předpokladu, že v průběhu platnosti smlouvy dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění.
9.5. Záruční doba
Záruční doba na poskytnuté služby v souvislosti s plněním předmětu této veřejné zakázky činí 24 měsíců.

Zadávací lhůta (lhůta, po kterou jsou uchazeči svými nabídkami vázáni)

Délka zadávací lhůty: 90 kalendářních dnů.
Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a končí dnem doručení oznámení zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky. Zadávací lhůta se prodlužuje uchazečům, s nimiž může zadavatel v souladu s tímto zákonem uzavřít smlouvu, až do doby uzavření smlouvy podle § 82 odst. 3 ZVZ nebo do zrušení zadávacího řízení.

Prohlídka místa plnění

Vzhledem k předmětu plnění zadavatel prohlídku místa plnění nepředpokládá.

Jiné požadavky a práva zadavatele

Nabídky uchazečů, které nebudou splňovat formální, technické či ostatní požadavky zadavatele uvedené v této výzvě budou z poptávkového řízení vyřazeny.
Varianty nabídky nejsou přípustné.
Zadavatel je oprávněn v rámci dodatečných informací upravit nebo doplnit zadávací podmínky.
Zadavatel si vyhrazuje právo o návrhu smlouvy s uchazečem dále jednat.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnut všechny nabídky.
Zadavatel je oprávněn poptávkové řízení o veřejnou zakázku malého rozsahu do doby uzavření smlouvy zrušit bez uvedení důvodů

Zadavatel si vyhrazuje právo poptávkové řízení zrušit, v případě, kdy budou řádně podány méně než 3 (tři) nabídky.
.
Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit všechny nabídky, které byly řádně podány na adrese http://psary.cz
Zadavatel nepřiznává uchazeči právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zadávacím řízení.

Přílohy

  • Příloha č. 1 Výzvy:              Kvalifikační dokumentace
    Příloha č. 2 Výzvy:              Krycí list
    Příloha č. 3 Výzvy:              Technická specifikace – shrnutí stávajícího stavu
    Příloha č. 4 Výzvy:              Technická specifikace – Požadovaný cílový stav HW a služeb

V Psárech, dne 13.2.2012

--------------------------------------
Milan Vácha
Starosta obce

Historie zakázky
Stav zakázky: 
Hodnocení

Komentáře

Opraven Zpusob zadani

27.2.2011 Opraven zpusob zadani na "podle interního pokynu u zakázek malého rozsahu"