Výzva k podání nabídky pro správu počítačové sítě Obecního úřadu Psáry

Typ zakázky: 
Výběrové řízení malého rozsahu (§12, odstravec 3)
Předmět zakázky: 
Služby
Způsob zadání: 
podle interního pokynu u zakázek malého rozsahu
Ukončení příjmu nabídek: 
Čtvrtek, 23. Červen 2011 - 10:00
Datum otevření obálek: 
Čtvrtek, 23. Červen 2011 (Celý den)
Datum vyhodnocení: 
30.06.2011

Obec Psáry vyhlašuje výzvu na správu počítačové sítě Obecního úřadu Psáry

1) Podrobné požadavky zadavatele na předmět zakázky

  • Název zakázky: Správa a údržba klientských počítačů, serverů a datových rozvodů, konfigurace zabezpečení aktivních prvků vnitřní sítě
  • Druh zakázky: zakázka na služby
  • Specifikace a rozsah požadovaného plnění:
    • Správa počítačové sítě formou outsourcingu (servery, klientské počítače), správa a údržba datových rozvodů, konfigurace zabezpečení aktivních prvků vnitřní sítě.
    • Správa výpočetního centra formou outsourcingu (servery, vzdálená konfigurace instalovaných aktivních prvků sítě)
    • Správa počítačové sítě pracovníkem firmy v prostorách zadavatele pravidelně dle harmonogramu schváleného zadavatelem.
    • Činnost v oblasti prevence (proaktivní technické podpory provozu a rozvoje sítě) a v oblasti řešení problémových stavů sítě (vlastní provozní technické podpory).
    • Poskytování podpory uživatelům.
    • Spolupráce při vyhledávání problémů a úzkých míst na vnitřní datové síti zadavatele, konzultace plánovaných změn fyzické topologie či logické architektury sítě.
    • Pronájem a správa serverů a aktivních prvků sítě.
    • Pronájem počítačů a serverů.
    • Poskytování konzultací podle požadavků zadavatele (plánování dalšího rozvoje sítě, problematika zajištění vysoké dostupnosti, bezpečnosti apod.)
    • Provádění drobných oprav vnitřní datové sítě, rekonfigurace aktivních prvků podle požadavků zákazníka
    • Provádění částečného bezpečnostního síťového auditu (podle požadavků zákazníka)
  • Hlavním hodnotícím kritériem je: ekonomická výhodnost nabídky.
  • Doba plnění předmětu zakázky: Předmětné služby budou poskytovány na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem, která bude uzavřena do 30 dnů od zveřejnění výsledků výběrového řízení.
  • Místo odběru zakázky: Obecní úřad Psáry

2) Nabídka musí obsahovat

  • Krycí list (vzor krycího listu je nedílnou součástí této ZD – příloha č. 1)
  • Obsah nabídky: Podrobný popis předmětu plnění veřejné zakázky na základě specifikace
  • Doklady prokazující splnění požadavků podmínek na výběrovém řízení dle bodu 4
  • Na závěr nabídky musí být uvedeno prohlášení uchazeče o počtu stran nabídky.

3) Cena řešení :

Výsledná paušální cena za správu sítě se bude skládat z následujících položek:

  • Měsíční paušál za správu a údržbu sítě a klientských stanic
  • Měsíční paušál za správu a údržbu serverů a služeb
  • Měsíční paušál za pronájem nového HW v rámci specifikace požadovaného cílového stavu

Další uvedené ceny:

  • Správa dalšího PC nad rámec stávajícího stavu (za každý 1 počítač)
  • Zaškolení pracovníků do nových technologií nad rámec stávajícího stavu + nových pracovníků (cena/hodinu)
  • Cena za havarijní výjezd: doprava + sazba /hodinu práce

Požadavek na jednotný způsob zpracování návrhu nabídkové ceny

pro každou požadovanou cenu je třeba uvést:

  • Celková nabídková cena bez DPH
  • Samostatně příslušná sazba DPH
  • Celková nabídková cena včetně DPH

V nabízené ceně za hodinu služeb budou již zohledněny veškeré náklady související s poskytováním služeb.
Ceny uvedené v nabídce budou považovány za celkové a nepřekročitelné. V případě uzavření smlouvy na plnění předmětu zakázky budou ceny stanoveny jako nejvýše přípustné.

4) Podmínky účasti na výběrovém řízení

  • Výběrové řízení bude vyhlášeno zveřejněním tohoto vyhlášení na úřední desce Úřadu a na webové stránce Úřadu http://psary.cz/ po dobu alespoň 2týdny a rozesláno vybraným či již zainteresovaným firmám působícím v této oblasti.
  • Nejzazší termín pro podání nabídek je čtvrtek 23.6.2011 do 10.00
  • Nabídku podá uchazeč písemně v jednom vyhotovení.
    Nabídku doručí uchazeč do podatelny obecního úřadu nebo poštou (v zalepené obálce označené textem „Nabídka – správa počítačové sítě a servis PC – neotvírat“) na adresu
    Obec Psáry
    Pražská 137
    252 44 Psáry
  • Účastníkem výběrového řízení smí být pouze fyzická či právnická osoba působící v oboru alespoň 2 roky, která doloží kontakty (e-mail + telefon) na alespoň 3 kvalifikované spolupracovníky schopné 100% zastat dále uvedené požadavky
  • Účastník výběrového řízení je povinen prokázat splnění základní a profesní kvalifikace dodavatele na základě zadávací dokumentace. Ke splnění kvalifikačních předpokladů musí uchazeč předložit:
    • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, možno předložit prostou kopii.
    • Výpis z živnostenského rejstříku, možno předložit prostou kopii.
  • Účastník je povinen předložit reference na alespoň 3 adekvátní zrealizované projekty  včetně kontaktů na osoby, které mohou ověřit průběh činnosti
  • Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
  • Účastník je povinen předložit čestné prohlášení, že není v příbuzenském ani jiném obchodním vztahu s žádným členem hodnotící skupiny ani s žádným členem rady obce
  • Účastník předloží popis technického řešení požadavků na správu a monitoring sítě, zejména pak na HW a SW použité pro narovnání stávajícího stavu dle požadavků na cílový stav

Nabídky, které nebudou splňovat výše uvedené formální, nebo dále uvedené technické požadavky budou ze soutěže vyloučeny jako neplatné
Výběrové řízení bude prohlášeno za neplatné, pokud nebudou předloženy alespoň 3 platné nabídky

5)  Časový průběh výběrového řízení

  • Zadávací dokumentace výběrového řízení bude k dispozici na vyžádání na e-mailové adrese obecního úřadu infoatpsary [dot] cz
  • Pracovní skupina IT vyhodnotí nabídky do čtvrtka 30.6.2011 a výsledky předloží obecní radě na jejím nejbližším zasedání. Výsledky výběrového řízení budou zveřejněny na internetových stránkách obce.
  • Výběrové řízení bude ukončeno výběrem vítěze, resp. schválením servisní smlouvy radou obce.
  • Smlouva na správu sítě by měla být platná nejpozději od 1.8.2011

6) Způsob hodnocení žádostí

Žádosti přijaté do výběrového řízení budou posuzovány a hodnoceny výběrovou komisí v následujících krocích:
a) posouzení žádostí z hlediska jejich platnosti,
b) hodnocení platných žádostí podle stanovených kritérií.

7) Posouzení žádostí z hlediska jejich platnosti

Výběrová komise posoudí předložené žádosti z hlediska splnění základních požadavků na jejich předkladatele a na požadovaný obsah a formu těchto žádostí. Nevyhovující žádosti navrhne Úřadu vyřadit z výběrového řízení. Předložené žádosti budou v rámci této etapy posuzovány výběrovou komisí z těchto hledisek:

  • splnění požadavků na právní formu účastníka
  • splnění požadavků na délku praxe a na počet a typ referencí
  • doložení požadovaných dokladů a osvědčení k žádosti nezbytných k prokázání výše
  • výběrová komise má právo od příslušného žadatele vyžadovat kdykoliv v průběhu výběrového řízení doplnění dalších nezbytných údajů k výběrovému řízení

8) Individuální hodnocení platných žádostí podle stanovených kritérií

Žádosti nevyřazené z výběrového řízení podle předchozích částí jsou platné a postupují do další etapy výběrového řízení, v níž budou žádosti posuzovány podle pořadí nejlepšího respektive nejpříznivějšího hodnocení následujících ukazatelů:

  • Provedení technického řešení z pohledu životnosti a údržby HW, Standardnost technického řešení
  • Reakční doba na běžné požadavky a havarijní stavy

9)  Způsob hodnocení žádostí a stanovení jejich pořadí

  • Vyhodnocení výběrového řízení bude provádět Pracovní skupina IT při Obecním úřadu Psáry.
  • Každý člen výběrové komise se nejprve seznámí s obsahem všech platných žádostí a ohodnotí tyto žádosti z hlediska plnění jednotlivých ukazatelů.
  • Posuzování a následné bodové hodnocení všech žádostí se provádí podle jednotlivých ukazatelů. Po ukončení bodování se pro každou žádost a každý ukazatel v této žádosti sečte celkový počet bodů získaný od všech členů výběrové komise.
  • Pořadí žádostí ve výběrovém řízení je dáno počtem dosažených bodů - jako první se umístí žádost s nejvyšším počtem bodů, jako poslední žádost s nejnižším počtem bodů.

10)  Kritéria pro hodnocení nabídek

  • Měsíční paušál za správu a údržbu sítě a klientských stanic Váha daného kritéria je 25 %.
  • Nabídková cena hodinové sazby za mimořádné služby, které nejsou uvedeny v bodě 1/3  (Bude hodnocena hodinová sazba v Kč bez DPH) Váha daného kritéria je 15 %
  • Měsíční paušál za pronájem, správu a údržbu serverů a služeb Váha daného kritéria je 25%
  • Měsíční paušál za správu dalšího PC + licencí (za každý 1 počítač) Váha daného kritéria je 10%
  • Platební podmínky (bude hodnocena doba splatnosti faktury ode dne jejího doručení) Váha daného kritéria je 5 %
  • Nabídka služeb nad rámec požadovaných zadavatelem v rámci celkové nabídkové ceny za měsíc, např. zakládání uživatelů, e-mailů, nastavování práv, zaškolení na nové technologie, zajištění licencí softwaru, záruční servis techniky na místě (nabídka 1 -2 služeb navíc bude ohodnocena 10 body, nabídky 3- 4 služeb navíc bude ohodnocena 30 body, nabídka 4 – více služeb navíc bude ohodnocena 60 body) Váha daného kritéria je 10 %
  • Reakce v případě výskytu problému  - Váha daného kritéria je 10 %
    • Doba do příjezdu technika v případě nefunkčnosti kritických aplikací a služeb nad rámec požadavků (40 bodů)
    • Doba do zahájení prací vzdálenou správou, pokud to povaha a typ závady dovolí nad rámec požadavků (40 bodů)
    • Doba do příjezdu technika v případě méně závažných problémů, které nemají vliv na běžný chod organizace nad rámec požadavků (20 bodů)

11)  Zpracování závěrečné zprávy

Závěrečná zpráva bude vydána po podpisu servisní smlouvy s vítězem výběrového řízení.

Zpracovala Pracovní skupina IT při OÚ Psáry.

Historie zakázky
Stav zakázky: 
Hodnocení