linka 332

Typ příspěvku: 
Stížnost
Stížnost na : 
Ostatní
Stížnost s korupčním motivem: 
Stížnost s korupčním motivem - NE
Stav požadavku / stížnosti: 
Vyřešeno
Priorita požadavku: 
Normální
Přiřazeno: 
Milan Vácha

Dobrý den, jsem už otránený s neustálým nedodržováním jízdního řádu linky 332, naposledy nebyl proveden spoj 27.1.2014 v čase 5:21 hod. ze zst. Psáry směr Budějovická. Následný spoj v čase 5:34 hod. byl přeplněný a o jízdě řidiče ani nemluvím (nezajištěné couvání v zst. Dolní Jirčany, cihelna, mnohokrát přejetý obrubník, telefonování za jízdy a průjezd na SSZ "stůj" křižovatka ulic Michelská x Budějovická). Společnost Arriva a.s., která linku provozuje vůbec nekomunikuje. Je to zoufalé, že v 21.století se můžem jen tiše modlit abychom dojeli v pořádku a v čas do zaměstnání. Nezbývá než se obrátit na pražského radního pro dopravu a začít tyto neustálé prohřešky důkladně řešit. Děkuji ing. Novotný

Výsledek šetření: 

viz komentáře níže

Komentáře

Nedalo mi to na příspěvek

Nedalo mi to na příspěvek ing.Novotného nereagovat. V daný čas jsem zmíněnou linkou taktéž jela,s tím, že byl spoj přeplněný z důvodů poruchy předchozího spoje.Můžeme být vůbec rádi, že v mrazech které vládly toho rána spoje vůbec jely a že nás řidič ochotně do přeplněného busu vzal.Před řidičem, kterého jsem na lince 332 viděla jet prvně klobouk dolu.Profesionální klidná jízda v rámci zákona s minimálním zpožděním.Seděla jsem v druhé řadě a telefonování řidiče probíhalo s někým s vedení ohledně nastalé situace. Dle názoru mého a mé kolegyně, která cestovala se mnou byla jízda v pořádku a že selhala technika za to snad nikoho obviňovat nemužeme.A pokud to někomu připadalo jinak mohl jet třeba svým vlastním vozem. Bohudík ,že nám tady jezdí řidiči, kteří nás dovezou za každého počasí domů.

S pozdravem Jana S.

je to mysleno vážně?

Dobrý den, moc sem nechodím ale tohle mě vážně pobavilo a jen jsem se chtěl zeptat paní Jany S což po jejím příspěvku mi vrtájí hlavou dvě otázky. Ještě pro upřesnění jezdím linkou 332 také a souhlasím s názorem, že pokud platím nemalé peníze za dopravu mohu žádat i kvalitu nebo ne? Tak zpět k mým otázkám. Píšete "jízda v rámci zákona" a poté "telefonování probíhalo" tak to asi v rámci zákona moc není ne? A pak mě tedy dost fascinuje váš názor komu se to nelíbí mohl jet svým vlastním vozem. Otázka Vy někomu přispějete na benzín nebo koupi vozu?A nakonec ještě být vůbec rád, že mě někdo vezme do přeplněného vozu?Nevím jestli to byl vtip nebo myšleno vážně. Nezlobte se a hezký den Miloslav B.

co že?

Vážená paní Jano S. souhlasím s panem Novotným, také jsem cestovala ve výše uvedený čas a můžu říct, že jízda to byla příšerná. To jestli řidič telefonoval nebo ne je mi jedno, vím jen, že podle zákona se to nesmí a jsou za to body a pokuta. Pokud budem spokojeni jen s tím, dostat se z bodu A do bodu B, tak pro vás možná vpořádku ale ostatní by rádi z bodu A do bodu B dojeli nejen včas ale i bezpočně a pohodlně. Nejsem takový profesionál jako zřejmě pan Novotný nebo Vy abych komentovala jízdu, jen vím, že jízda byla ve srovnání s jinými řidiči víc než hrozná. Helena Soukupová

souhlas

Dokonale napsáno.

Vážený pane inženýre, Možná

Vážený pane inženýre,

Možná jste nezaznamenal před nedávnem v komentářích žádost o zasílání přímo na mne. Vaší stížnost na společnost ARRIVA obratem přeposílám a jejich reakci zde naleznete.

S pozdravem

Milan Vácha

Vyjádření dopravce

Vážení cestující,

ve Vaší stížnosti se jednalo konkrétně o linku 332/37, která bohužel skončila ve stanici Psáry Laguna a to z toho důvodu, že zamrzl v autobuse vzduch. Řidič je proti této závadě zcela bezmocný. Náš dispečer okamžitě situaci řešil a nahradil tuto linku záložním autobusem Ropidu, který však tou dobou nahrazoval linku 332/35. Výše zmiňovaná linka 332/37, byla tedy zálohou hrazena až od stanice Jesenice. Nicméně je nutné podotknout že, ráno jsou mezi linkami kratší intervaly a tak linka 332/34, která jela ve svém čase byla maximálně vytížena cestujícími.

Řidič následného spoje telefonoval za jízdy s dispečinkem neboť hlásil závadu na topení. Řidiče jsme důrazně upozornili, aby telefonoval výhradně ve stanici a aby dbal na zvýšenou pozornost na stav komunikace.

Při couvání ve stanici Dolní Jirčany došlo k tomu, že vozovka, která byla kluzká, zapříčinila přejetí této stanice. Řidič v místě couval zpět do stanice. To, že vzal obrubník, bylo dle tvrzení řidiče způsobeno kluzkou vozovkou. V ten den jílovský dispečer rovněž volal i na technické služby v Jílovém pro zajištění posypu komunikace, neboť informace řidičů byla jednoznačná a to, že nabírají zpoždění z důvodu namrzlé silnice.

V každém případě je mi velice líto, že cestující neměli pohodlnou jízdu a spíše cestu přirovnávají stresu. Také bych se touto cestou chtěl všem cestujícím velmi omluvit za způsobené problémy.

V případě jakýchkoliv dalších problémů a zjištění prosím kontaktujte dispečink v Jílovém u Prahy tel.: 725980337 (v pracovních dnech), e-mail: dispecer [dot] jiloveatarriva [dot] cz

S úctou

Pavel Fabuš, vedoucí provozní oblasti Praha Vršovice

RE: Vyjádření dopravce

Děkuji za zaslané stanovisko, byť zjištění pravdy již dnes bude těžké. V každém případě věřím, že se naši občané budou po této reakci hlásit se stížnostmi neprodleně na dispečink.

S pozdravem

Milan Vácha