stížnost na Fy ARRIVA

Typ příspěvku: 
Stížnost
Stížnost na : 
Ostatní
Stížnost s korupčním motivem: 
Stížnost s korupčním motivem - NE
Stav požadavku / stížnosti: 
Vyřešeno
Priorita požadavku: 
Normální
Přiřazeno: 
Milan Vácha

Vážený pane starosto, moc se omlouvám, že vás obtěžuji i v tento předvánoční čas ale moje trpělivost byla dnešním dnem dovršena. Dnes tj. 22.12.2013 v čese 5:11hod. opět nebyl proveden první spoj linky 332 ze zst. "Psáry" směr Budějovická. Na fy ARRIVA s.r.o. není vůbec spolehnutí neboť často jezdí opožděně (když tedy jede spoj), což má za následek nenávaznost dalších spojů, autobusy jsou v příšerném technickém stavu a o komunikaci s touto společností ani nemluvím. Žádám vás o nějaké řešení neboť obec se finančně spolupodílí na veřejné dopravě. Mojí stížnost jsem jak ústně tak písemě předal regionálnímu organizátorovi pražské hromadné dopravy (ROPID). Děkuji Pokorný Lukáš, Na Vápence 132, Psáry

Výsledek šetření: 

Řešeno ve stížnosti http://psary.cz/stiznosti/linka-332

Komentáře

RE: stížnost na FY ARRIVA

Vážený pane Pokorný, vůbec není za co se omlouvat. Naopak Vám velmi děkuji za konkrétní stížnost. Občas se objeví stížnost typu „dnes ráno vynechala 332“ atp. Na tom se příliš stavět nedá. Někdy jsou skutečně objektivní důvody, proč nelze dodržet jízdní řád (zpoždění ve špičce na steré benešovské – směr Praha). Toto není jistě tento případ. Naše obec linku významně spolufinancuje, takže pochopitelně máme co mluvit do kvality poskytovaných služeb. Po svátcích zkontaktuji společnost Ropid a vyžádám si stav řešení Vaší stížnosti. Tu Vaší mi prosím zašlete na mail starostaatpsary [dot] cz .

Ostatní bych rád požádal o zasílání podobných stížností rovnou na můj e-mail. Zejména zpoždění, vynechání linek, nevydávání účetních dokladů řidičem, či třeba nevybíravé chováním řidiče.

Do té doby přeji všem pohodové prožití vánočních svátků a šťastný rok 2014.

Milan Vácha