Dodávka kancelářského nábytku a kuchyně na Obecní úřad Psáry

Typ zakázky: 
zjednodušené podlimitní řízení (§38)
VZ malého rozsahu - objem: 
48.400 - 400.000 stavební práce
Schválit publikování zakázky: 
publikovat
Základní
Předmět zakázky: 
Veřejné zakázky na stavební práce (§9)
Způsob zadání: 
podle interního pokynu u zakázek malého rozsahu
Předpokládaná cena zakázky v Kč (bez DPH): 
150000
Vysoutěžená cena zakázky: 
115964
Ukončení příjmu nabídek: 
4. Březen 2015 - 12:00
Datum otevření obálek: 
4. Březen 2015 (Celý den)
Předpokládané datum zahájení plnění: 
5. Březen 2015
Předpokládané datum dokončení plnění: 
30. Duben 2015
Odpovědná osoba za průběh VZ: 
Vlasta Málková
Popis zakázky: 

Dodávka a montáž kancelářského nábytku a kuchyně na Obecní úřad Psáry. 

Podrobný popis zakázky: 

Předmětem zakázky je dodávka a montáž kancelářského nábytku a kuchyně na Obecní úřad Psáry.

Materiál – lamino, barevné provedení třešeň a sametově žlutá (pult), tl. 18 mm. U pracovních stolů, stolku do čekárny, stolku na PC a pultu tl. desky 36 mm.

Bližší specifikace a rozměry jsou uvedeny v příloze.

Ad 1/
Předmětem této zakázky nejsou spotřebiče do kuchyně. Dřez je součástí zakázky, rozměry jako např. RODI OKIO LINE 65 FLAT.  Korpusy v bílé barvě, dvířka třešeň. Pracovní deska tl. 38 mm. Barevné provedení pracovní desky bude upřesněno před realizací. Součástí linky jsou sokly a příprava na osvětlení (výřezy).

Ad 2/
Pult ohlašovna - recepce vč. kyvných dveří a pracovních stolů. Pult barva třešeň v kombinaci se sametově žlutou (3 x panel) a vč. soklu – imitace nerezu.

Vestavěné skříně v barvě třešně, výška skříně do prostoru tj. 280 cm, hloubka 60 cm, vč. soklu a zad. Bočnice skříně také barvě třešně.

Ad 3/
Skříň do kuchyně s posuvnými dveřmi. Výška skříně do prostoru tj. 280 cm, hloubka 60 cm vč. soklu a zad. Bočnice skříně také barvě třešně. Police na mikrovlnku v barvě třešně.

Vnitřní uspořádání nábytku a barevné provedení upřesníme dle vámi předloženého vzorníku barev. Před realizací nutné přesné zaměření.

Cena bude obsahovat výrobu, montáž a dopravu. V nabídce také uveďte „standartní“ kovové úchytky.

Zájemce předloží výpis z obchodního či živnostenského či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. 

Způsob hodnocení a hodnotící kritéria: 

Způsob hodnocení a hodnotící kritéria: Výběr nejvýhodnější nabídky provede rada obce. Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena bez DPH.

Rada obce provede výběr nejvhodnější nabídky na základě ve výzvě stanovených hodnotících kritérií, rozhodne o nejvhodnější nabídce a sdělí tuto informaci všem účastníkům řízení spolu se stručným zdůvodněním výběru.

Doplňující
Hodnocení práce dodavatele celkové: 
-- Vyberte --
Soubory
Aktuální stav zakázky: 
Uzavřeno
Faktury zakázky
Nadpis Cena celkem včetně DPH Cena celkem bez DPH Číslo faktury naše Číslo smlouvy
Dodávka kancelářského nábytku a kuchyně na Obecní úřad Psáry 112 431, 00 Kč 92 918, 20 Kč 179/2015 14