linka 334

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat, zda je možné ještě ovlivnit jízdní řád nové linky 334? Plno lidem v mém okolí by vyhovovalo, když by byli na Smíchovském nádraží kolem osmé... čili v půl osmé vyjíždět ze Psár. Je to i doba kdy je Vídeňská ulice již zacpaná a cesta v tuto dobu na Smíchov trvá minimálně hodinu a půl až dvě hodiny. Naopak si myslím, že autobus vyjíždějící za psár v 5:40 je poměrně zbytečný, za prvé v tuto dobu do Prahy moc lidí nejezdí a pak je Praha volná, takže jakákoli další doprava z Budějovické je mnohem rychlejší než v pozdějších hodinách. Myslím si, že pokud zůstanou odjezdy tak jak jsou, linku to brzy popraví, protože není vhodná pro lidi pracující od sedmi, osmi ani devíti.

S pozdravem
potenciální uživatelka linky 334

334

Dobrý den,

mám za to, že to není naše linka, ale spíše Jesenických.  Smyslem je zřejmě zjistit v praxi, jak bude využívána a podle toho reagovat. Takže počkejme na na tu praxi a pak se bavme o změnách. Navíc si myslím, že jezdit na Smíchovské nádraží přes Vídeňskou není zrovna dobrý nápad a autobus snad má jezdit po okruhu (alespoň doufám). Já kupříkladu jezdím po okruhu a vyjíždím z domova autem v 5:55. Dnes jsem si výjimečně projel z nostalgie cestu po Vídeňské a nehodlám to opakovat, ten okruh je příjemnější i takhle brzy ráno.

Rak.

334

Dobrý den,

Měla by to být společná linka Psár a Jesenice. Praxe je hezká věc, ale pokud by se udělal průzkum v kolik hodin jezdí nejvíce lidí, myslím, že by časy byly zvoleny trochu jinak.
Linka je to úžasná, právě proto že využívá okruh a podle mě bude hodně využívaná, jen mít ráno na výběr dva časy příjezdu do Prahy je prostě málo a nedá se podle toho soudit. Lepší by bylo zrušit nějaký spoj 332 a zvýšit tím četnost linky 334. Stačilo by nasadit na jeden týden více spojů, třeba od půl sedmé do půl deváté alespoň po půl hodině, čili pět spojů ráno a hned by se vidělo, které časy jsou jak využívány a podle toho linku následně upravit. Řešení jaké je teď mi přijde jako v Kocourkově, trochu z druhé strany.
Ještě mám na Vás jednu otázku, když jezdíte na Smíchov v 5:55 autem, budete od září využívat autobus, když by Vám jeden ze dvou spojů vyhovoval???

RE. 334

Dobrý den,

toto téma je i na ústní rozhovor poměrně těžké, takže sem pouze překopíruji část mailu od našeho organizátora dopravy, společnosti ROPID. Je tam myslím vše, co by bylo dobré zmínit.

__________

při přípravě jízdního řádu byla snaha podchytit hlavní období ranní špičky. Dále bylo uvažováno s tím, že ne všichni cestující budou mít cíl přímo v oblasti Smíchovského nádraží, ale budou se ještě dále dopravovat směrem k centru, příp. dalším směrem. Pokud se tedy tyto časy sečtou, vychází doprava do cílového bodu v případě odjezdu ze Psár v 5:40 v cca 6:30 a při odjezdu v 6:50 v cca 7:45, tzn. je podchycen jak začátek vyučování od 8:00, tak dřívější začátky pracovní doby. Dalším ovlivňujícím faktorem je reálná možnost oběhu daného vozidla. Linku 334 bude zajišťovat 1 vozidlo, které bude vyhrazeno pouze na tuto linku. Tím jsou dána omezení, která vycházejí z jízdních dob oběma směry a dále je nutno počítat s minimálním časem na vyrovnání případného zpoždění při dojezdu do konečné stanice a odjezdu zpět.

Samozřejmě, že nelze jízdní řád nastavit takovým způsobem, aby vyhovoval úplně všem skupinám. Nicméně pokud bude ze strany cestujících požadavek na úpravu jízdního řádu a bude-li to v technických možnostech (výše zmíněných), jsme připraveni na tuto situaci reagovat.

_______________

S pozdravem

Milan Vácha

334

Dobrý den,

moc děkuji za reakci pane Vácha.
Je mi jasné že nejde vyhovět všem lidem, ale chtěla bych ještě upozornit na to, že v dnešní době plno lidí pracuje od devíti, řekla bych, že jich je i více než těch pracujících od sedmi a mělo by se trochu myslet i na ně. Má kamarádka pracuje v bance v Řepích od devíti, dnes jezdí do práce přes dvě hodiny, na tento spoj se velice těšila, cesta by se jí zkrátila na hodinku (to dnes nedojede ani na Budějovickou, zato ti, kteří vyjedou směr Budějovická kolem šesté hodiny jsou tam do půl hodiny), teď má na výběr, buď bude v práci o hodinu dřív (což je trochu zbytečné když banka otvírá až v devět) a nebo bude nadále tu hodinu trávit v hromadném dopravním prostředku a že za cestu do práce vystřídá všechny). A takových lidí je v mém okolí více, tohle byl jeden příklad za všechny.
Vážně by nešlo přidat ještě jeden pozdější spoj pro lidi pracující od devíti?

S přáním hezkého dne

Děkuji

Dnes ráno jsem jela linkou 334 a autobus byl dost "narvaný" . Pracuji v centru Prahy od 8:00 a v práci jsem byla po dlouhé době včas !!! Modlím se za to aby bylo i do budoucna přidáno více spojů, a to i na cestu z práce domů.

Děkuji pane Vácho !

334

Souhlasím s Vámi, ale čekám na další spoje, které by mi vyhovovali více, ale i takhle je to super. Dnes si místo čekání v narvaným autobuse dávám ráno v klidu kafíčko u Mcdonalda :-). Odpolední spoje ale bohužel nestíhám, snad někdy :-(

Také děkuji za realizaci tohoto spoje

334

Dobrý den,

linka 334 je super nápad, jen bych ji prodloužil do Jílového u Prahy na náměstí. Je to asi 9 km, tak to by nebyl takový problém?
Bohužel jiná alternativa z Jílového na Smíchov neexistuje. Jinak Vás musím pochválit, linka je fajn.

S pozdravem Martin Chára

RE:334

Dobrý den pane Cháro, to není tak docela pravda. Kvůli úseku Psáry – Jesenice (3 km) dal Středočeský kraj nesouhlasné stanovisko k udělení licence a ještě 24 hod. před vyjetím prvního autobusu jsme neměli vůbec jistotu, že se linka rozjede.  Středočeský kraj argumentoval tím, že tím dochází k odčerpávání jeho cestujících v úseku Psáry-Jesenice a tím k propadu tržeb na linkách, které dotuje. Praha nakonec navrhla opatření, že nelze linku 334 využívat k přepravě osob na zmíněném úseku a lince dala zelenou. Ve Středočeském kraji je situace ve veřejné dopravě velmi nepřehledná, ale nerad bych se dále rozepisoval. V každém případě by Vaše připomínka měla směřovat spíše na představitele města Jílového.

S pozdravem

Milan Vácha

Odpoved

Vážený pane Vácho,

děkuji Vám za reakci a linku 334 budu rád využívat i do Psár. Dotaz jsem směřoval přímo na starostku Jílového paní Halanovou a o nové lince,případně prodloužení 334 se uvažuje. Závisí to však na financích.

S pozdravem Martin Chára

Začal jsem také jezdit touto

Začal jsem také jezdit touto linkou a je to paráda.

Chci Vám na radnici moc poděkovat...............

334

Dobrý den,
nikdy se člověk nezavděčí všem.
Zavedení této linky se pro mě začalo blýskat na lepší časy. Vzhledem k tomu, že pracuji na Slivenci, dojíždění na Budějovickou a pak do Psár byl pro mě očistec. Cesta mi takto trvala dvě hodiny a když byla na Vídeňské zácpa, ani nekomentuji. Ten kdo tuto linku vymyslel a následně zrealizoval, i když časy nejsou zatím zrovna ukázkové, má můj vřelý dík. Při troše dobré vůle se dá určitě posunout pracovní doba, pokud je to jenom trochu možné, takže každý nebo alespoň ten, kdo chce, si v tom to své pozitivum najde. Mě by například vyhovoval čas odjezdu ze Psár posunout na 6.30 hod., ale to už bych asi byla až moc rozmlsaná.
Přeji řidičům nové linky 334 mnoho šťastně najetých kilometrů s neméně šťastnými cestujícími.
Monika Holcová

Děkuji za linku 334

Děkuji za novou linku, jsem moc spokojena.
Doufám, že se provoz osvědčí a přibudou nové časy odjezdů do Prahy i zpět.

Přeji autorovi myšlenky další skvělé nápady!

Ivana Zajíčková

334

Dobrý den,
také bych se chtěla připojit ke všem těm, kteří tady děkují za novou linku 334. I když ji bohužel mohu využívat jen po cestách do Prahy - časy na cestě zpět jsou na mě moc brzy. Ale po ránu je to taková obrovská pomoc! Zavést tuto linku byl výborný napad a jsem moc ráda, že se povedl uskutečnit. DĚKUJI. Stáňová

linka 334 - zdrazeni na 18Kc

Dobry den,
jsem spokojenym uzivatelem linky 334, jedna se o skvely spoj.
Do zari tohoto roku jsem jezdil denne na Opencard predplatne.

Od noveho skolniho roku jiz linku pouzivam vyrazne mene. Prekvapilo me, ze nejak od listopadu se jiz za jednotlivou jizdu Dolni Jircany - Smichov neuctuje 12Kc, ale 18Kc. (po Praze s mhd predplatnym)

Hledal jsem, jestli se zmenily ceny na Ropid, ale stale vidim P1 30min 12Kc.

Je mozne, ze se zmenily podminky a na teto trase se jiz nezapocitava Prazske MHD predplatne a tudiz se trasa DJ-Smichov nevejde do 30min?!

Prijde mi to nejake podivne - ma i neko jiny podobne zkusennosti?

dekuji a pekny den!
JM

Jak to vypadá

Dobrý den,

jak to vypadá nadále s linkou 334? Na začátku se říkalo, že bude zkušební provoz do konce roku 2011, což už bylo před třemi měsíci a žádné vyjádření s možností rozšíření, případně zrušení, linky jsem nikde neviděla.

S pozdravem Šafaříková

RE: Jak to vypadá

Dobrý den paní Šafaříková,

Bylo to ve zprávě starosty na posledním zastupitelstvu. Stručně – provoz (čísla) dopadly dobře. Tento směr je i pro okolní obce perspektivní (od směru Kamenice, Sulice), takže je možné, že i z tohoto směru by jezdily spoje na Smíchov. Pro nás by to bylo sice s přestupem v Jesenici, ale i tak zajímavé.

Pokud by v budoucnu k ničemu konkrétnímu z tohoto směru nedošlo, tak je na stole ke zvážení posílení rána o dva spoje Psáry –Smíchovské nádr. 6:05 – 6:35 a pak ještě spoj 7:25-7:55 hod. O odpolední spoje zpět již takový zájem není a lide se vrací i z levého břehu přes Budějovickou. Toto rozšíření by obec v případě společné dohody s Jesenicí stálo 14.600,-Kč měsíčně navíc.

S pozdravem

Milan Vácha

Děkuji za odpověď, nicméně

Děkuji za odpověď,

nicméně při této ceně měsíčně, bych to tedy raději nechala být a domluvila se s Kamenicí na případné spolupráci, jeden dobře načasovaný přestup není velký problém. Myslím, že Psáry potřebují šetřit na jiné věci, třeba na opravy komunikací, například tu co máme u nás před barákem ( ulice U Nádržky) je snad ještě původní z doby založení obce a přijíždět v 21. století k domovu po prašné cestě je dosti žalostné. Ale je mi jasné, že pro obec oprava (vlastně výstavba úplně nového silničního tělesa) slepé ulice není nikterak stěžejní (hodně peněz za málo populistické gesto)

S pozdravem

Lenka Šafaříková