Výše poplatku za svoz komunálního odpadu na rok 2014

Výše poplatku za svoz komunálního odpadu na rok 2014 :

Popelnice 120 litrů /jedna známka/ 2.145,-Kč

Popelnice 240 litrů /dvě známky! 3.795,-Kč

Odpady rekreační objekt 1.210,-Kč

Pes 100,-Kč

Druhý a další pes 200,-Kč

 

Doplňující informace v příloze.

Přiložené soubory: 

Komentáře

Popelnice

Dobrý den, nebylo by možné udělat ještě jeden druh známky a to na vyvážení popelnice jen jednou za 14 dní za cenu cca 1000,- Kč? Většinou vyvážím poloprázdnou popelnici a přijde mi to zbytečné... V okolních obcích toto mají zavedené.
Hezký den Šafaříková

RE: Popelnice

Dobrý den paní Šafaříková.

Naprosto rozumím Vašemu komentáři. Já žiji sám a vyvážím  1x4-5 týdnů a částka je pro mne tedy také velmi nevýhodná. Existují v podstatě pouze dvě řešení. Jedna by byla motivující. To znamená, že za nízký počet vývozů odpadu platí občan méně. Bohužel v našich zeměpisných šířkách se tento systém neosvědčuje. Lidé totiž platí co možná nejméně a přebytečný odpad končí v lese, u komunikací a na veřejných prostranstvích. Druhou možností je platba za trvale hlášeného občana, což je s ohledem na množství lidí, kteří tu nejsou trvale hlášeni nepřijatelné. V praxi by to totiž znamenalo, že trvale hlášení (ze kterých má obec daňové příjmy) odpady uhradí, a ti bez trvalého pobytu, kteří tu žijí na úkor ostatních, by měli ještě ke všemu zadarmo odpady. Náš systém jistě není spravedlivý, ale za daných okolností je to nejmenší zlo.

S pozdravem

Milan Vácha

Popelnice

Dobrý večer,

toto není úplné pravda. Osobně bych také uvítal známku 1 x za 14 dní, jde pouze o barvu nálepky.

Nebo je zde ještě jiná možnost fungující v Okrouhle:

nákup známek např. na 20 svozů ročně, lepí se každá známka zvlášť na popelnici a není s tím žádný problém ( nekradou se popelnice ani známky ), a každý vyváží dle potřeby.

Naopak D.Jirčanech je systém pytlů pro nehlášené neekologický. Pytle jsou stále trhány zvěří a odpadky vysypané nikdo neuklízí. Nad tím by se měla obec zamyslet a bojovat tak proti nepořádku v Naší obci.

S pozdravem

Marek

RE: Popelnice

Vážený pane Marku,

asi jsem se nevyjádřil dostatečně srozumitelně. Někde se skutečně umožňuje platit i jednotlivé svozy. Bohužel je v naší zemi dost lidí, kteří si koupí minimum svozů a svůj odpad pálí v kotlích na tuhá paliva, vozí do lesa, nechává u nákupních center, komunikací, hnízd kontejnerů tříděného odpadu……

Svoz u chatařů se naopak probíral ze všech možných stran a vedly se k němu dlouhé diskuze. Systém svozu pytlů (v chatových oblastech) je u nás naopak velmi rozšířen a poskytuje určitý komfort. Přejít i v těchto lokalitách na svoz z popelnic bohužel nelze, protože se do těchto míst nedostanou svozová auta. Centrální velkoobjemové kontejnery by byly také cestou zpět. Někteří chataři si připevnili na plot odpadkový koš na pytle 120l a tam se již zvěř nedostane. To považuji za chytré a celkem elegantní řešení, ale dávat to všem příkazem asi rozumné není.

S pozdravem

Milan Vácha

Takže se vlastně dostáváme k

Takže se vlastně dostáváme k tomu, že slušný, řádně přihlášený občan doplácí na bordeláře, skrblíky a za přistěhovalce bez nahlášeného pobytu.
Ale pane starosto, stejně nechápu, pokud někdo nemá přihlášené trvalé bydliště ve Psárech, nemá ani povinnost platit popelnice, ne?? Nebo z čeho vzniká tato povinnost platit odpad??
Možnost zakoupení jen "poloviční" známky na popelnici je zavedené v několika okolních obcích a neslyšela jsem, že by nastal problém s odpadem u silnic a v lesích... Co to třeba letos vyzkoušet a pokud by se během roku hromadil nepořádek jinde než jen v popelnicích, na příští rok by jste to vrátili zase do stávající varianty. Ale já věřím v to, že ve Psárech žijí normální lidé, kteří dokáží zvážit co potřebují...
A ještě jen tak na okraj, zkuste se někdy projít po Psárech při inverzi, včera navečer jsem se nemohla na zahradě ani nadechnout díky tomu co pálil "někdo" z okolí a to jim vyváží popelnici každý týden...
Šafaříková

odpady forever

Dobrý den,
platím 2 popelnice (je nás 6) a přitom mám fakticky jen jednu. Takové je pravidlo. Ani mi ale nenapadne se snažit změnit systém placení za popelnice, protože "si to vyberu" možností bezplatné ukládky trávy ve sběrném dvoře.
No a protože vím, že žádný systém není spravedlivý a kolik emocí vzbuzuje jakákoli změna, tak nic měnit v tuto chvíli nechci. Ono totiž i tak je celý systém dotován obcí. A vždycky bude "slušný" doplácet na "neslušné". Jistě lze vytvořit "spravedlivější" systém: já přijdu s tím, že chci platit za jednu popelnici, Vy za půl popelnice, starosta ze čtvrt popelnice, chataři jen za skutečně odvezené pytle. U sběrného dvora také můžeme vymyslet systém jiný, třeba za kila, za návštěvu, co já vím. Jen se zároveň zvedne jednotková cena za odvoz popelnic či pytlů nebo zvýší náklad obce na provoz celého systému odpadového hospodářství.
Dokud své čoudící sousedy nenahlásíte, tak se nestane nic. Dokud se budete jen angažovat jen v občasných komentářích, tak se také (v oblasti systému odpadového hospodářství) nestane nic.
Za půl roku tu máme volby, jestli se nemýlím. Vyrobte spravedlivější systém a kandidujte do zastupitelstva, nebo svůj komplexní systém předložte svému favoritu do voleb, nebo si ve volbách zvolte toho, kdo to bude chtít změnit podle Vašich představ. Můžete dělat, co chcete, je to jen na Vás. Za posledních cca 8 let tu nebyl nikdo, kdo by vytvořil a prosadil lepší systém. Nedá se říci, že bych byl nějakým extra příznivcem předchozího vedení obce, tohle ale udělali dobře.

Dobrý den, jako trvale

Dobrý den,
jako trvale žijící(i přihlášený) žiju v chatové osadě na Vysoké. Jsem sám v domě, poctivě třídím všechno, co vytřídit jde. Plast do plastu, papír do papíru a zbytky z kuchyně do kompostu, kam dávám i veškerý odpad ze zahrady. Topím pouze dřevem a popel dávám také do kompostu, jde o kvalitní hnojivo. Ročně odevzdám k odvozu cca. 5 pytlů odpadu, který se už nedá třídit. Opravdu se Vám zdá zdejší systém odvozu odpadu spravedlivý?

Také nějak nechápu co je na

Také nějak nechápu co je na tom spravedlivé... Vás je šest a platíte dvě popelnice, já jsem jedna a platím jednu popelnici... Tento poměr je trochu nevyvážený, nemyslíte?? Posekanou trávu nám snědí zvířata, které chováme, jiný biologický odpad uložíme na kompost, třídím... Odpadu mám opravdu málo. Sběrný dvůr využiji jednou do roka, když prořezávám rostliny na zahradě... za to platit 2500 ročně mi přijde opravdu dost. Já nemám nic proti vedení obce, ale když vidím, že jinde to funguje, tak si řikám, proč by to nemohlo jít i ve Psárech?? Vím že ušetření 1000 není nijak závratné, ale na ulici jí nenajdu a mohu s ní pomoci jinde...
Šafaříková

naposledy

Tak naposledy:
nepsal jsem, že je to spravedlivé, ale že tu není momentálně nikdo, kdo by prosadil lepší systém.
Platím dvě popelnice (3.795/rok), ale mám jen jednu popelnici. To je prostý fakt, nesouvisející s nějakými počty lidí. Platíte jednu popelnici (2.145/rok, ne 2.500, jak píšete) a chcete platit o 1000/rok méně. O poměru jsem nemluvil a jak se dívám do historie, tak o poloviční známce jste nepsala Vy, ale pan Marek. Pro zjednodušení předpokládejme, že chcete svoz 1x14 dní. Ok. Pan chatař výše chce platit za odvezené pytle. Ok.
Systém evidentně tvořit nechcete, čoudící sousedy nahlásit také ne, ok.
Máme několik řešení: 1) nechat to jak to je. To je moje řešení. 2) Zavést systém placení za jednotlivé svozy. Koupit si popelářský vůz nebo vybrat soukromého popeláře, který si udělá individuální smlouvy s každým zvlášť. Strašná práce, administrativní a časové náklady nehorázné. K tomu asi přibrat obecního drába na kontrolu nepořádku po obci. 3) Odvážet všechno na náklady obce, poplatky dát za nula. I to jde. Holt nezbude už v obci na nic jiného. 4) Dělat nějaké další řešení. Já ho dělat nechci, protože z toho koukají jen nové problémy, kupříkladu nespokojenost jiných lidí, kterým se ten nový systém bude zdát pro ně méně výhodný než stávající, pár nových kontrol a trestních oznámení. To už tu také bylo. Určitě to ale jde, když se chce. Mně ale ne.
Třeba se toho chytne administrátor a vyhlásí tu anketu, co si občané přejí.

Nehodlám se tu hádat s někým,

Nehodlám se tu hádat s někým, kdo se neumí ani podepsat a zachází do nereálných a přehnaných řešení... Já jen navrhla nějakou možnost, o které vím, ŽE FUNGUJE v jiných obcích a která by byla pro mě výhodnější... Pro Vás je výhodnější stávající řešení, protože kdyby byl odpad třeba zpoplatněn na osobu, tak by se Vám to asi prodražilo... Já nechci znevýhodňovat někoho a upřednostňovat své zájmy. Ale nechápu složitost a nepřekonatelný problém v tom, kdyby měl, trvale přihlášený občan Psár, žijící sám, nebo ve dvou, možnost koupit si jen poloviční známku jiné barvy aby popeláři věděli, že jí mají vyvést vždy sudý/lichý týden... Pro Vás a pro lidi žijící od třech a více v jedné domácnosti by se nic neměnilo. Já vím že i toto řešení by se dalo napadnout někým dalším, že ani ve třech nevyprodukují tolik odpadu na každotýdenní vyvážení popelnice, ale dá se předpokládat, že tři lidé už popelnici naplní a já mít manžela a děti, tak to neřeším a platím 2145,- (děkuji za opravu) protože v přepočtu to není mnoho, ale pro jednoho člověka je to dost, kdyby Vy jste měl platit za jednoho 2145,- tak zaplatíte za rok 6*2145=12 870,- to by se Vám asi také nelíbilo, zato Váš poměr by se mi líbilo platit 3795/6=632,5... Je mi jasné, že žádné řešené nebude ideální pro všechny, ale myslím, že můj návrh na malou změnu, která by se Vás nijak nedotkla, by některým lidem, včetně mě, trochu pomohla.

Dobrý den, souhlasím s Vámi,

Dobrý den,
souhlasím s Vámi, měla by se dát možnost výběru a tím by se dalo i ušetřit PHM a čas popelářů, než vyvážet např popelnici s polovinou obsahu. Je to ale jen o tom chtít a udělat změnu.

Mimochodem, člověk co se nepodepíše je nezajímavý.

S pozdravem

Marek

Dobrý den, nepsal jsem přímo

Dobrý den,
nepsal jsem přímo o poloviční známce, ale možnosti koupit si jednotlivé svozy.

Mimochodem, neplatíte 2 popelnice, ale jednu velkou, protože 2 malé popelnice = 4290 kč

S pozdravem

Marek

Dobrý den, jen jedna otázka a

Dobrý den,

jen jedna otázka a doplnění:

nejste vysokoškolsky vzdělaný inženýr???

Doplnění: Vaše názory jsou absolutně zcestné a bez známky svého pohledu na věc.

S pozdravem

Marek

RE: Takže se dostáváme

Vážená paní Šafaříková, pane Marku a ostatní,

povinnost platit za odpady (vč. ohlašovací a registrační povinnosti) má každý vlastník nemovitosti (viz. Obecně závazná vyhláška obce Psáry č. 7/2006).

Nevzpomínám si, že by někdo při volbách 2006 a 2010 z kandidujících uskupení navrhoval změny systému placení za svoz TKO. On ten přechod je velmi administrativně náročný (smlouvy) a proto nikdo nechce měnit jen na zkoušku. Také se ví, jak by to dopadlo. Když se tehdy minulým vedením obce zavedl stávající systém, tak znatelně ubylo černých skládek a byl to jednoznačně správný krok.

Mám dojem, že si stále nerozumíme. Pokud je vlastník rodinného domu trvale hlášen v Praze, přestože žije zde nebo pronajímá, tak z něj obec nemá daňový výnos (cca 9.000,-Kč/občan/rok). Pouze daň z nemovitosti, poplatek za odpad a případně za psa. Pokud je domácnost (a není jích málo), kde je například 1 člen hlášen k trvalému pobytu u nás a další 2 jsou hlášeni mimo, tak dostáváme pouze oněch 9.000,-Kč. Kdybychom najeli ještě na poplatky za osobu (dnes max. 1000Kč), tak na tom taková rodina ještě vydělá. Není v kapacitách obce zjišťovat, kolik lidí kde momentálně žije. Stejně tak to platí pro chataře. Každý rok volají v lednu a únoru, že na chatu vůbec nejezdí nebo jednou za rok a že odpady od nás svážet nepotřebují. Obec je ze zákona odpovědným původcem odpadu. Nikoliv jednotlivý občané.

Jako od trvale hlášené starousedlice bych pochopil, kdybyste naopak volala po systému, který mají například ve Vestci. Tedy popelnice stojí 3.600,-Kč/rok a trvale hlášený si zažádá přes sociální fond o vratku 1.300,-Kč/rok. To by znamenalo, že od netrvale hlášených se za nemovitost získá ještě více. Váš návrh jde zcela opačným směrem. Přes pole v Hlubočince jeden čas měli ve většině rodinných domů přihlášenu pouze popelnici a v lepším případě psa. Tam by by vámi navržený systém starousedlíci ze Sulice těžko ufinancovali. Nejsem daleko od myšlenky, že platba za odpady by měla být spíš součástí daně z nemovitosti než poplatkem samotným.

Také často slýchávám, že chataři platí moc. Zjišťovali jsme reálnou cenu a pravděpodobně by se to vysoutěžilo dráž než je dnešní platba (odhad byl bez administrace cca 1.800,-Kč). Jsem přesvědčen, že je pro přípražskou obec se zhruba 600 nehlášenými občany a cca 700 rekreačními objekty, stávající systém nejmenším zlem.

Kvalita ovzduší – vše podstatné v psárském zpravodaji únor 2013 http://psary.cz/sites/default/files/zpravodaj/2013/psarskyzpravodaj2013-02web.pdf  na str. č. 16

S pozdravem

Milan Vácha

Dobrý den pane starosto, mám

Dobrý den pane starosto,

mám ještě otázku ohledně poplatku za popelnice.

Kde najdu informaci, že trvale hlášený občan v rekreačním objektu automaticky musí platit poplatek za popelnici, když k němu ani nejezdí popeláři a získá tedy za cenu popelnice opět pytle.

S pozdravem,
Marek

Takovou informaci

Takovou informaci nehledejte,tady ji nenajdete.Podle Obecně závazné vyhlášky obce Psáry č. 7/2006 platíte za rekreační objekt a ne za trvalý pobyt v tom rekreačním objektu,tak že 1210kč za 20 pytlů ať jste přihlášen k trvalému pobytu nebo ne.Obec Psáry nemá ve vyhlášce o odpadech stanoveno,že se poplatek za odpad vstahuje k trvalému pobytu.

Dobrý večer, tato informace

Dobrý večer,

tato informace není pravdivá. Také jsem si přečetl vyhlášku, ale
paní Šimková při přihlášení k trvalému pobytu automaticky vybírá poplatek na odpady za popelnici i v rekreačním objektu. A nejsem ojedinělý případ. Její věta zněla: " Když jste se přihlásil, tak budete platit 2145,- chcete pytle nebo známku na popelnici. Je to dáno tím, zda-li k vám jezdí popeláři nebo ne ".

Žádám tedy sjednání nápravy ve fungování úřadu. Vše mohu doložit a nebudu sám.

S pozdravem
Marek

Tak asi p.Šimková nezná

Tak asi p.Šimková nezná vyhlášku a porušuje ji.Vyhláška je postavena na objekt a ne na trvalý pobyt.Nic víc ani míň v ní napsáno není.I v tabulce na počátku této debaty je jasně,napsáno za co a kolik se má zaplatit.V psárském zpravodaji č.6 2013 na str.10 je také tabulka o poplatku za odpad a psa a přesně dáno za co a kolik. http://psary.cz/sites/default/files/zpravodaj/2003/zpravodajprosinec2003...
Asi tak

Dobrý den, to opravdu nejste

Dobrý den,
to opravdu nejste sám, kdo se po trvalém přihlášení do obce na rekreačním objektu dozvěděl od pí. Šimkové, ža musí platit za odpad 2145,-kč.To znamená, že už tři roky platím poplatek za odpad o 935,-kč více?
Honza

Rekreační objekty, v kterých

Rekreační objekty, v kterých jsou hlášeny osoby k trvalému pobytu mají jiný odpadový režim než objekty, které jsou využívány pouze rekreačně. V rekreačně užívaném objektu se vydává za 1.210,-Kč
20 odpadových pytlů za rok. Za poplatek 2.145,-Kč dostává trvale přihlášený poplatník 60 odpadových pytlů na rok, což předpokládá každotýdenní odvoz odpadu od rekreačního objektu nebo objektu s původně rekreačním vymezením.

Aha, jsem rád, že jste mi to

Aha, jsem rád, že jste mi to takto vysvětlil, ale tím se neřeší místní vyhláška o poplatku za objekt, ne za osobu. Pokud někdo vybírá jiné poplatky, než je uvedeno ve vyhlášce, tak asi tak činí protiprávně. Nebo se mýlím?
P.S. Tak tedy podle Vás, když se odhlásím, budu tu v rekreačním objektu bydlet dál nastálo, tak do mé části chatové osady přijede to místní vozidlo jen 20x ročně?

RE: Aha

Když se odhlásíte, tak na vás bude pohlíženo jako na chataře, tedy dostanete 20 pytlů. Kolem vaší chaty pochopitelně svozový vůz projede 52x (tedy každý týden).

S pozdravem

Milan Vácha

Pane Vácho,přečtěte si

Pane Vácho,přečtěte si vyhlášku o odpadech,a nepište tu už ty nepravdy.Nemáte jako obec vyhlášku na vybírání poplatků za odpad která je sepsaná tak,aby určovala výběr poplatku dle trvalého pobytu!V tom případě to musíte chtít i po obyvatelích obce a to nevím jak to chcete udělat když jich 30% nemá trvalý pobyt.Pošlete do chatových oblastí multikáru v lichý týdny a máte vystaráno.Naco tam jezdit 52x když chataři mají 20pytlů,nelogické co?

RE: Pane Vácho

Opravdu nelze jezdit pouze v liché týdny. Někteří jsou tam trvale hlášeni a fakticky tam žijí. Oni využívají svoz každý týden. U mnoha klasických chatařů je naopak návštěva chaty nepravidelná a bylo by špatně, kdyby odjeli v sudou neděli a odpadky by čekaly za plotem celý týden na odvoz. Z toho důvodu se také sváží chaty hned v pondělí a úterý.

Jinak vyhláška se takto využívá zvykově od počátku a tento princip je dle mého názoru v souladu se zdravým rozumem. Ten, kdo jí tehdy za naší obec připravoval, nám k tomu už dnes asi moc neřekne. Pokud nesouhlasíte, tak mi prosím zašlete neanonymní stížnost-nesouhlas. Následně můžeme předat právníkům (ti budou mít radost za spoustu práce) a začít vytvářet doplnění, ale spíše zcela novou vyhlášku a doufat, že nám jí ministerstvo schválí v co možná nejpřijatelnější podobě. Je to velmi komplikovaný proces. Jednou se i stalo, že stejný odbor, co vyhlášku schválil, nám ji za několik měsíců sám zrušil. Nedej bože aby se stalo, že bude například požadavkem, že trvale hlášení v chatové oblasti budou muset platit poměrnou část za svoz. To by znamenalo, že by platili „nediskriminačně“ za 52 svozů 2860,-Kč za rok. Rozhodně bych jim nerad toto vysvětloval já s tím, že změna přeci tehdy byla vyvolána na popud starosty.

S pozdravem

Milan Vácha

Nebudete muset nikomu nic

Nebudete muset nikomu nic vysvětlovat když se zasadíte jako starosta obce za to aby se dodržovala vyhláška stávající tak jak je napsaná tj.ať je někdo hlášený trvale nebo ne stále je poplatek 1210kč za rekreační objekt! Nebo v ní vidíme každý něco jiného? Myslím že ne.

Kde v jaké vyhlášce,je

Kde v jaké vyhlášce,je popsaný ten zvláštní režim pro chataře kteří jsou hlášeni k trvalému pobytu?

Dobrý den, nikde jsem tento

Dobrý den,

nikde jsem tento režim nenašel a ani pan starosta o tom neví, takže to vypadá že paní Šimková to dělá protiprávně.

RE: Dobrý den, nikde

Princip výběru je od počátku platnosti vyhlášky stále stejný a jestli si dobře pamatuji, tak byl i opakovaně prověřován. Obecně je problém se službami v území vymezeném jako chaty s trvalým pobytem. Je možné podat stížnost, na jejímž základě předáme právníkům a pokud bude problém, tak se pustíme do maratonu nové OZV (což bude ohromná radost).

S pozdravem

Milan Vácha

Dobrý den pane

Dobrý den pane starosto,
možná nechcete pochopit, o co se v této diskuzi jedná a tak Vám to napíši již snad srozumitelně. Jedná se o vyhlášku obce Psáry o poplatku za odpad, ve které je poplatek stanoven na objekt(bytový dům, rekreační objekt a rodiný dům). Nikde se v této vyhlášce ale nepíše o trvale hlášených osobách a to je oč tu běží. Pokud se dobře pamatuji, tak od počátku této vyhlášky se na diskuzi zde na stránkách rok co rok objevují stejné problémy ohledně poplatků. Nastálo by za to mít už připravaný návrh jiné vyhlášky(za ta léta)? Dále píšete "Obecně je problém se službami v území vymezeném jako chaty s trvalým pobytem". Nevím v čem je onen problém? Obec dostává od státu peníze, daň z nemovitosti se nám zvedla i dvojnásobně a že by obec něco zvlášť zásadního pro nás dělala, tak to jsem si nevšiml. A to tu bydlím už deset let(objekt tu naše rodina má už od sedmdesátých let) a čtyři roky jsem tu trvale hlášen.
Děkuji za Vaši reakci
Honza

RE: Dobrý den

Dobrý den,

Naprosto chápu v čem je ten zásadní problém a věřte, že budu hledat vhodné řešení, jehož výsledkem by ujištění/úprava OZV, aby logika výběru byla zachována. Před 8 lety jsem nebyl u zrodu vyhlášky, takže nevím na základě čeho se to takto zavedlo. Diskuze o odpadech jsou tu každý leden a únor a sám mám mnoho telefonátů, kdy mě zejména chataři zvou, ať se jdu k nim podívat do odpadkového koše. Další věcí je, že všechny příspěvky jsou anonymní, takže bych nerad, aby to vypadalo, že si tu diskutuji sám se sebou (často je mi vytýkáno, že diskutuji s anonymy). Abychom tu nemrhali časem. Prověřím a dám vědět.

Napište kde bydlíte a můžeme společně spočítat, kolik na vás dostaneme peněz a kolik jsou po odečtu poměrné částky za přenesenou působnost investované peníze do vaší lokality.

S pozdravem

Milan Vácha

Dobrý den, nejsem autorem

Dobrý den,
nejsem autorem předešlého příspěvku, ale jsem zvědavý.

Dolní Jirčany č.ev.226, ulice Hlavní, Na vysoké.
Hlášené osoby ( zatím 2 ).

S pozdrave m

Marek

Dobrý den Tak jsem si přečetl

Dobrý den
Tak jsem si přečetl mnoho komentářů na téma odpady jejich svoz poplatek a frekvence svozu. A také si přečetl OZV o odpadech a je docela srozumitelná.Já jako celoročně žijící v rekreačním objektu již 3 léta a platící 1210kč za 20pytlů jsem svůj pobyt v listopadu 2013 zlegalizoval a přihlásil se k trvalému pobytu do obce Psáry. V únoru 2014 jsem zaplatil bankovním převodem poplatek za odpad za rekreační objekt 1210kč a dnes my byly na úřadě vydány pytle 20kusů bez jakýkoliv poznámek. Tak kde je problém? Jakož sám žijící mi 20 pytlů stačí úplně pohodlně jako mi stačily léta předešlá.
S pozdravem
Polanecký J.

Dobrý den, tak už zde máme

Dobrý den,
tak už zde máme spoustu názorů kladných i záporných, tak kde je pravda? Dělá úřednice na úřadu něco protiprávně? Nebo inkasuje do vlastní kapsy? Bude vydáno konečně nějaké oficiální vyjádření s konkrétním odkazem na vyhlášku obce?

S pozdravem

Marek

Marku. Jestli jsi obyvatel

Marku.
Jestli jsi obyvatel rekreačního objektu, zaplať 1210kč vyfasuj 20pytlů a máš vystaráno. Vyhláška zní jasně! Starosta ví jak vyhláška zní a nic kloudného nenapíše. Potopil by je holky na úřadě.

Dobrý den, jděte se přihlásit

Dobrý den,

jděte se přihlásit k trvalému pobytu v rekreačním objektu a budete mít jiný názor. Vím jak zní vyhláška, ale na úřadě to asi nevědí...

Mě to osobně nijak nevadí, popelnice mi vyhovuje, ale je zde spousta jiných a platí 2145,- za 60 pytlů úplně zbytečně...

Dobrý den Jsem také trvale

Dobrý den
Jsem také trvale hlášen druhým rokem v rekreačním objektu a platím 1210kč za 20 pytlů.

RE: Marku. Jestli jsi

Myslím, že jsem to napsal srozumitelně. Ministerstvo vnitra se již nahlásilo a udělá u nás kontrolu a revizi všech právních předpisů obce. Myslím, že můžete být spokojen.

S pozdravem

Milan Vácha

Hlavně obyvatelé obce musí

Hlavně obyvatelé obce musí být spokojeni v prvé řadě!

...